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Buch(elektronisch)#420173 Versionen verfügbar

Growth Clusters in European Metropolitan Cities: A Comparative Analysis of Cluster Dynamics in the Cities of Amsterdam, Eindhoven, Helsinki, Leipzig, Lyons, Manchester, Munich, Rotterdam and Vienna

In: Routledge Revivals Ser

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Open Access#52010

My City - My Brand: The Role of Residents in Place Branding

BASE

Aufsatz(elektronisch)#613. März 2014

Marketing territorial et participation citoyenne : le branding , un moyen de faire face à la dimension émotionnelle de l'élaboration des politiques ?

In: Revue internationale des sciences administratives: revue d'administration publique comparée, Band 80, Heft 1, S. 153-174

ISSN: 0303-965X

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Aufsatz(elektronisch)#718. März 2014

Place marketing and citizen participation: branding as strategy to address the emotional dimension of policy making?

In: International review of administrative sciences: an international journal of comparative public administration, Band 80, Heft 1, S. 151-171

ISSN: 1461-7226

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Aufsatz(elektronisch)#105. März 2013

Place Marketing as Governance Strategy: An Assessment of Obstacles in Place Marketing and Their Effects on Attracting Target Groups

In: Public administration review: PAR, Band 73, Heft 3, S. 507-516

ISSN: 1540-6210

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